3.8.2020

Helsingin ortodoksisen seurakunnan asiakaspalvelun toimipiste Helsingin keskustassa avautui jälleen 3.8.2020 lähes puolen vuoden tauon jälkeen.

Asiakaspalvelu on auki tavalliseen tapaan kello 9-14.

Asiakaspalvelupisteessä pyritään palvelemaan erityisesti niitä, kenelle asioiminen puhelimitse tai sähköisesti on hankalaa.

Palvelupisteellä asioinnissa on kiinnitetty erityistä huomiota turvallisuuteen ja tartuntariskin minimoimiseen. Asiakaspalveluspisteille on asennettuna muovipleksit asiakkaan ja asiakaspalvelijan välille. Asiakaspalvelupisteellä tulee asioida vain täysin oireettomana.

Myös turvaväleistä huolehditaan kaikissa tilanteissa. Pavelupisteellä palvelee kerralla vain yksi asiakaspalvelija, ja palvelutilaan toivotaan kerralla vain yhtä seuruetta. Palvelupisteen eteiseen on varattu odotustila.

Seurakunnan asiakaspalvelupiste Liisankadulla sulkeutui poikkeusolojen myötä 17.3., ja asiakaspalvelu on tämän jälkeen hoidettu ainoastaan etänä sähköpostitse, puheilmitse ja chatin välityksellä.

Chat palvelee myös asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella, jolloin voi jättää  palvelun kautta yhteydenottopyynnön. Tällöin viestin mukana tulee olla myös sähköpostiosoite tai muut yhteystiedot. Chat-keskusteluikkuna löytyy verkkosivujen oikeasta alalaidasta.

Seurakunnan asiakaspalvelussa voi tiedustella kirkollisiin toimituksiin liittyviä asioita sekä hoitaa hautaukseen ja hautapaikkoihin liittyviä asioita. Asiakaspalvelussa on myynnissä adresseja, kirkkokalentereita sekä tuohuksia. Virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan sen sijaan suoraan kirkon keskusrekisteristä

 

Yhteystiedot ja aukioloajat

Liisankatu 29 A, 00170 Helsinki

puh. 09 85 646 100

asiakaspalvelu.helsinki@ort.fi

Ma–pe klo 9–14 (huomaa poikkeusaukioloajat)

HUOM! Asiakaspalvelupiste on kiinni 11.8.-12.8.  Seurakuntasihteeri palvelee puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta.

Asiakaspalvelu on suljettu ortodoksisen kirkon suurina juhlapyhinä, jotka sattuvat arkipäiville.

Kategoriat Uutiset